Формування життєтворчої особистості учнів
http://dfiles.ru/files/8r81pwiqw
ІКТ в системі компетентністної освіти школи життєтворчості
Тема є актуальною і назріла вона у зв’язку з реалізацією проблемної теми закладу, де одним із аспектів є підготовка особистості до повноцінної життєдіяльності в умовах адаптації до інформаційного суспільства ХХІ століття.
Тому дуже важливого значення в нашій школі – Школі життєтворчості надається організації навчально-виховного процесу на основі засобів нових інформаційних технологій як основного ресурсу майбутнього.
Створена загальна база даних школи — ядро єдиного інформаційного простору, яка дозволяє зекономити час та зменшити документообіг.
В цій системі на інформаційному рівні пов’язані всі учасники навчального процесу, яка надає можливість спілкування не тільки з установами та закладами міста, а й регіонами та країнами.
Все ж таки недостатнім є рівень інформаційної культури педагогів, нераціонально використовується ІКТ, однотипними залишаються форми застосування сучасних комп’ютерних засобів. Відкритим є питання використання медіатеки вчителями для покращення навчально-виховного процесу.
Електронні портфоліо, власні сайти, блоги, дистанційні заняття стали основними інформаційними аспектами формування професійної мобільності працівників, створили можливості для творчості та обміну досвідом. Форуми, чати, вебінари, відео мости – поступово входять в наше життя, сприяють розвитку професійної компетентності вчителя, готовності до роботи з великим обсягом інформації.
В системі працює аналітико-статистичний блок психологічної служби. Завдяки бібліотечному ресурсу здійснюється безкоштовний доступ до своєчасної актуальної ексклюзивної інформації.
Постійно оновлюється, модернізується комп’ютерна техніка в навчальних кабінетах, що дає можливість представлення власних наробок, проектів на педагогічних радах та нарадах для вчителів, брати участь у міських, обласних, Всеукраїнських конкурсах з використанням ІКТ.
Тема актуальна і свідчить про необхідність продовження навчання вчителів з метою ефективного функціонування єдиного інформаційного простору.
Методичною радою розроблено рекомендації для педагогів щодо шляхів формування ключових компетенцій учня.