УКРАЇНОЧКА

Меню сайту
Корисні посилання


Банк Интернет-портфолио учителей
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2013 » Березень » 10

   

4-7 березня 2013 р. відбулися дні вшанування славетного сина українського народу Т. Г. Шевченка.

5 березня вчителі української мови та літератури разом із бібліотекарем репрезентували увазі школярів книжково-ілюстративний куточок  «Не забуде Україна Шевченкове слово» та оформлену виставку, присвячену 199-річчю від дня народження Т.Шевченка, де Т.В.Соловйова ознайомила читачів з новинками книг, а також провела екскурсію до куточка під назвою «І мене в сім'ї великій, в сім'ї вольній, новій не забудьте пом'янути незлим тихим словом.»

5 березня о 8 годині прозвучала  шкільна радіолінійка «Свого народу я поет». Під час проведення Шевченківських днів були оголошені конкурси на кращий буклет, присвячений до дня народження Т. Г. Шевченка  «Незабутній Шевченко», та прикрашення дверей в українському стилі «Наша дума, наша пісня не вмре, не загине». Учні з превеликим задоволенням взяли участь в оформленні «шкільних осель», адже  для кожної дитини рідний кабінет – це захист від незгод, це відчуття підтримки класного керівника, однокласника, їхні теплі й  ласкаві слова. Треба відзначити 5-В, 6-А, 6-Б, 7-А, 7-Б, 8-А, 8-В, 9-А та   9-Б класи, які дійсно з натхненням передали смак української хати, в той час як 6-Б, 8-Б і 10-А стали переможцями в конкурсі малюнків та виготовлені буклетів, метою яких було інформування учнів, залучення їх до культурної спадщини українського народу.  

5 березня серед учнів 5 класів відбувся мовознавчий турнір під гаслом «Не вмре ніколи мова, якою нам Кобзар співав» (учитель Параскун І.Л.). Захід сприяв виховуванню поваги до Шевченкового слова та зацікавленість до детального вивчення його життя та творчості.

Учитель української мови та літратури  Паладі О.Б. з учнями 6-х класів 7 березня провела інтелектуальний конкурс-гру «Слухайте голос безсмертний Тараса», присвячений Т. Шевченку. Метою заходу було формування духовної культури, виховання почуття любові та поваги до традицій свого народу, збереження і розвитку інтелектуального потенціалу

Семикласники показали знання з творчого та життєвого шляху Великого Кобзаря на інтелектуальній грі «Щасливий випадок» під назвою «Перший воістину народжений поет» (учитель Теплова О.В.), ушанувавши пам’ять Кобзаря. Школярі розширили свої знання про життєвий та творчий шлях Т. Г. Шевченка,  дізналися про невідомі напрями літературної діяльності Кобзаря.

З учнями 8 класів було проведено літературний аукціон «Душа поетова святая в святих його речах…» (учитель Стаднік М.А.). Класи позмагалися між собою на краще знання життєвого і творчого шляху поета, було визначено найкращого декламатора Шевченківських поезій, учнями були створені презентації, на яких було представлено досить цікаву та різноманітну інформацію про невідомі сторінки життя Т. Шевченка. Така робота сприяла розвитку дослідницьким здібностям учнів, розширення їхнього кругозору, поваги до поета.

Між учнями 9-11 класів учителем Маланкою М.А. було проведено літературне лото «Стежками долі Шевченка». Підготовка учнів до цього змагання пройшла ґрунтовно, адже були висвітлені різні питання, навіть позапрограмового характеру. Така робота сприяла розвитку дослідницьких вмінь учнів, були виявлені нові факти з біографії Шевченка як письменника, поета, художника, громадянського діяча. Учні також напам’ять розповідали уривки із поем Шевченка, супроводжуючи свої виступи презентаціями. Мета цього заходу для старшокласників: повторити й узагальнити матеріал про творчість Т. Шевченка, розвивати логічне мислення,  навички виразного читання напам’ять, акторські та ораторські здібності; виховувати естетичний смак, свідому громадянську позицію, кращі людські якості. Команда 11-А класу (клас з поглибленим вивченням української мови та літератури) стали безумовними лідерами гри, але треба відзначити команду 9-В класу, яка внесла яскравість у проведення гри своїм українським національним вбранням. Особлива подяка найактивнішим учням різних команд: Дорофєєвій А. (11-Б), Сусуловському В. (9-В), Гончарову О. (10-А), Білому В (9-Б), Золотухіну О.(9-А).

Протягом Шевченківських днів учителями-словесниками на уроках української літератури були проведені бібліографічні хвилинки, присвячені вшануванню життя та творчості Т.Г.Шевченка.

10 березня учні 11-А  філологічного класу відвідали Миколаївський академічний  український  театр  драми та музичної комедії та переглянули  виставу «Катерина» (за мотивами поеми Т. Шевченка) в у супроводі учителя Маланки М.А.

14 березня в школі відбудеться вистава до Шевченківських днів  «День янгола».

Протягом березня відбуватиметься підготовка учнів до  IV міського філолого-краєзнавчо-культурологічного проекту-конкурсу з використанням  комп’ютерних технологій до 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка  «Стежками долі Шевченка».

Тиждень пройшов на високому рівні, усі класи взяли участь в проведені заходів. Учителями української мови та літератури була проведена значна робота у підготовці до Шевченківського тижня. На відкритих та позакласних заходах використовували різні форми проведення заходів; використовувалися інформаційно-комунікативні технології, інтерактивні методи, що сприяло кращому засвоєнню матеріалу учнями, вихованню поваги до творчості Кобзаря, залучення дітей до глибин шевченківської мудрості, утвердження його духовних заповідей як важливого чинника консолідації суспільства серед учнів.     

Переглядів: 4982 | Додав: Marina | Дата: 10.03.2013 | Коментарі (0)

Переглядів: 486 | Додав: Marina | Дата: 10.03.2013 | Коментарі (0)

Впровадження дистанційного навчання

Відкрита освіта передбачає використання нових засобів телекомунікацій, залучаючи школяра до широкого інформаційного світу, також вона дозволяє молодій людині нової соціальної формації повніше реалізувати свої потенційні можливості.

Одним із найбільш динамічно розвинутих напрямів відкритої освіти є дистанційна освіта (ДО), яка дозволяє реалізувати такі принципи:

·        доступність навчання, а саме подолання фізичних обмежень людини, розширення аудиторії учнів;

·        індивідуальна спрямованість навчання, створення комфортних умов для школярів і вчителів, урахування індивідуальних психологічних особливостей (сприйняття, пам’яті, мислення), індивідуальний темп навчання;

·        розвиток інформаційної культури, навичок роботи із сучасними засобами інформатизації і телекомунікації;

·        соціалізація навчання, урахування особистісно-комунікативних особливостей учнів.

Форми дистанційного навчання

Дистанційне навчання – форма організації і реалізації навчально-виховного процесу, за якою його учасники (об’єкт і суб’єкт навчання) здійснюють навчальну взаємодію принципово і переважно екстериторіально (тобто, на відстані, яка не дозволяє і не передбачає безпосередню навчальну взаємодію учасників віч-на-віч, інакше, коли учасники територіально знаходяться поза межами можливої безпосередньої навчальної взаємодії і коли у процесі навчання їх особиста присутність у певних навчальних приміщеннях навчального закладу не є обов’язковою).

У рамках дистанційної форми навчання виділяють такі модифікації, які потребують відповідної апробації:

1. Дистанційна форма навчання. Учень індивідуально записується на курс та навчається дистанційно за методикою відповідного навчального центру.

2. Дистанційно-очна форма навчання. Учень вивчає предмет у школі та має можливість додатково вивчати його дистанційно. Тьютором може бути шкільний учитель або викладач іншого закладу (тьютор – це дистанційний викладач). За такої форми навчання дистанційні матеріали органічно залучаються в традиційний навчальний процес.

3. Класно-дистанційна форма. Учні одного класу (однієї школи) вивчають предмет за дистанційною формою. Вони мають можливість спілкуватися зі своїм учителем. Кількість очних уроків зменшується, вони перетворюються на очні консультації. У ролі тьютора виступає вчитель своєї школи.

4. Дистанційна форма навчання з учителем-куратором. Учні навчаються дистанційно, а тьютор з іншої школи. Причому шкільний вчитель з предмету дистанційного навчання є вчителем-куратором, він виконує функції консультанта на місці (роз’яснює школярам деталі дистанційного навчання та незрозумілі місця з предмету).

5. Учні беруть участь в окремих тематичних семінарах, які обговорюються на очних заняттях. Можливі й інші форми навчання…

Отже, ми бачимо, що можливі різні форми дистанційного навчання, саме це і забезпечить особистісно-орієнтований підхід у навчанні. І дуже корисною буде в освіті реалізація дистанційного навчання, оскільки вона дозволить розв’язати низку завдань, які можна сформулювати так:

·        забезпечення доступності різноманітних навчальних ресурсів;

·        здобування загальної і професійної освіти в зручній, адекватній і відповідній формі для того, хто навчається;

·        важливість для психологічного розвитку дитини – його залучення в систематичну навчальну діяльність під безпосереднім керівництвом дорослого, процес володіння культурою і соціалізація проходять за допомогою вчителя;

·        розвиток творчих та інтелектуальних здібностей дитини за допомогою відкритого і вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, у тому числі, доступних в Інтернеті;

·        обмін даними, комунікативна діяльність на базі спільних інтересів, перш за все професійних і освітніх;

·        сприяння розвитку профільної освіти у школі;

·        організація дозвілля, відпочинку і розвитку;

·        підвищення кваліфікаці ... Читати далі »

Переглядів: 1805 | Додав: Marina | Дата: 10.03.2013 | Коментарі (0)

Пошук
Календар
.
Архів записів
Погода
"Патріот"
...

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz