Формування життєтворчої особистості учнів http://dfiles.ru/files/8r81pwiqw ІКТ в системі компетентністної освіти школи життєтворчості
Тема є актуальною і назріла вона у зв’язку з реалізацією проблемної теми
закладу, де одним із аспектів є підготовка особистості до повноцінної
життєдіяльності в умовах адаптації до інформаційного суспільства ХХІ століття.
Тому дуже важливого значення в нашій школі – Школі життєтворчості надається
організації навчально-виховного процесу на основі засобів нових інформаційних
технологій як основного ресурсу майбутнього.
Створена загальна база даних школи — ядро єдиного інформаційного простору,
яка дозволяє зекономити час та зменшити документообіг.
В цій системі на інформаційному рівні пов’язані всі учасники навчального
процесу, яка надає можливість спілкування не тільки з установами та закладами
міста, а й регіонами та країнами.
Все ж таки недостатнім є рівень інформаційної культури педагогів,
нераціонально використовується ІКТ, однотипними залишаються форми застосування
сучасних комп’ютерних засобів.
Відкритим є питання використання медіатеки
вчителями для покращення навчально-виховного процесу.
Електронні портфоліо, власні сайти, блоги, дистанційні заняття стали основними
інформаційними аспектами формування професійної мобільності працівників,
створили можливості для творчості та обміну досвідом. Форуми, чати, вебінари,
відео мости – поступово входять в наше життя, сприяють розвитку професійної
компетентності вчителя, готовності до роботи з великим обсягом інформації.
В системі працює аналітико-статистичний блок психологічної служби. Завдяки
бібліотечному ресурсу здійснюється безкоштовний доступ до своєчасної актуальної
ексклюзивної інформації.
Постійно оновлюється, модернізується комп’ютерна техніка в навчальних
кабінетах, що дає можливість представлення власних наробок, проектів на
педагогічних радах та нарадах для вчителів, брати участь у міських, обласних,
Всеукраїнських конкурсах з використанням ІКТ.
Тема актуальна і свідчить про необхідність продовження навчання вчителів з
метою ефективного функціонування єдиного інформаційного простору.
Методичною радою розроблено рекомендації для педагогів щодо шляхів
формування ключових компетенцій учня.
|