УКРАЇНОЧКА

Меню сайту
Корисні посилання


Банк Интернет-портфолио учителей
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2013 » Березень » 03

Особливості проведення ДПА в 2013 році

(лист МОНмолодьспорту від 08.02.2013 №1/9-92)

 «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році»

 

4 клас (з 13 по 21травня) – з української мови, української мови (читання), математики. У навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин можуть підлягати атестації і результати навчальної діяльності з мови навчання (мова і читання). Форма проведення ДПА з усіх предметів – письмова (зазначено посібники). Введено додатковий абзац, яким роз’яснено, що «завдання державної підсумкової атестації виконують усі учні, окрім тих, які з поважних причин (хвороба, довготривале перебування на лікуванні, участь у спортивних змаганнях, переїзд на інше місце проживання, природні катаклізми) не можуть брати участь у їх виконанні. У такому разі оцінки за державну підсумкову атестацію виставляються цим учням за результатами семестрового  оцінювання. Додаткові види перевірочних робіт у 4 класах не проводяться»; 

9 клас (з 28 травня по 11 травня) – з п'яти навчальних предметів: української мови (диктант – 31 травня. Завдання буде оголошено в день проведення атестації по телебаченню (канал УТ-1) та радіо), біології, географії, математики (інтегрована письмова робота з алгебри та геометрії), а також іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу. З усіх обов’язкових предметів атестація проводиться письмово за збірниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.  ДПА з української літератури, світової літератури,  літератури (інтегрований курс) для ЗНЗ з навчанням російською мовою, правознавства, історії України, всесвітньої історії, художньої культури, хімії, фізики – усно за білетами або письмово за посібниками; інформатика - усно за білетами або письмово за посібником чи захист творчих робіт. У разі проведення атестації за вибором, форму проведення атестації (усно чи письмово) обирають учні. Внесено зміни до кількості варіантів у посібниках з математики (збільшено до 50, було – 30), іноземної мови (збільшено до 100 з англійської мови, було – 50), інтегрованого курсу «Література»(зменшено кількість варіантів до 10, було – 15), правознавства (зменшено до 10, було – 15);  зменшено кількість тестових завдань у кожному варіанті з географії (було – 34, стало – 28), інформатики (було –18, стало –17). Змінено тривалість ДПА з фізики (письмова форма) до 90 хвилин (було - 3 академічні години), інформатики (письмова форма)  до 120 хвилин (було – 90 хилин).

За результатами роботи учням виставляється одна оцінка — з математики. Оцінка виставляється у класному журналі на сторінці предмета «Алгебра» у колонку з написом «ДПА» після колонки з написом «Річна»;

 11 клас (з 27 по 31 травня) -  з трьох предметів у письмовій формі за збірниками завдань.   27 травня - з української мови  (переказ, обов’язково). Завдання буде оголошено в день проведення атестації по телебаченню (канал УТ-1) та радіо. Дати проведення атестації з двох інших предметів  (з історії  України або математики (для учнів, які навчалися за універсальним профілем) чи з профільного предмета (для учнів, які навчалися в класах інших профілів) та з предмета за вибором учнів визначають навчальні заклади за погодженням з відповідними управліннями освіти.  При вивченні двох профільних предметів (наприклад, фізики і математики у фізико-математичному профілі) атестацію складають із одного з них замість предмета за вибором. ДПА з технологій (технічні види праці та обслуговуючі види праці) проводяться  письмово за посібником або захист творчих робіт; з фізичної  культури – підсумкові випробування відповідно до посібника; з інформатики - письмово за посібником або захист творчих робіт.

Внесено зміни до кількості варіантів у посібниках з математики (збільшено до 50, було – 30), хімії (збільшено до 22, було – 20), фізики ( збільшено до 36, було – 24), креслення (збільшено до 12, було – 10); кількості тестових завдань у кожному варіанті з географії (було –30, стало – 33), інформатики (було – 23, стало – 17). Змінено тривалість ДПА з курсу «Філософія» до 90 хвилин (було – 60),  фізики в профільних класах - до 120 хвилин (було – 135 хвилин), астрономії (академічний рівень) - до 120 хвилин (було – 150 хвилин).

У 4-х, 9-х та 11-х класах у 2012/2013 навчальному році атестація проводиться за збірниками завдань, затвердженими наказами МОНмолодьспорту від 25.01.2013 № 55 «Про надання грифа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України збірникам завдань для проведення державної підсумкової атестації», крім іспиту з технологій для учнів технологічного профілю.

 За матеріалами 

Управління освіти Миколаївської міської ради

відділ загальної середньої та дошкільної освіти

Переглядів: 1190 | Додав: Marina | Дата: 03.03.2013 | Коментарі (0)

Лист МОН України № 1/9-61 від 06.02.2008Лист МОН України № 1/9-61 від 06.02.2008

Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-61 від 06.02.2008

Міністерство освіти і науки АР Крим,
управління освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій
Інститути післядипломної педагогічної освіти
Загальноосвітні навчальні заклади

Методичні рекомендації щодо організації
навчально-виховного процесу під час
проведення навчальних екскурсій та
навчальної практики учнів
загальноосвітніх навчальних закладів

Міністерство освіти і науки України надсилає для практичного використання методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Заступник Міністра П.Б.Полянський

Додаток до листа МОНУ
від 06.02.08 № 1/9-61

Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу
під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів
загальноосвітніх навчальних закладів

Навчальні екскурсії та навчальна практика є обов'язковими та необхідними складовими навчально-виховного процесу. Вони передбачають створення умов для наближення змісту навчальних предметів до реального життя, спостереження та дослідження учнями явищ природи і процесів життєдіяльності суспільства, розширення світогляду школярів, формування в них життєво необхідних компетенцій, посилення практичної та професійно-орієнтаційної спрямованості навчально-виховного процесу.

Статтею 16 Закону України "Про загальну середню освіту" врегульовано тривалість навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах: I ступеня - не менш як 175 робочих днів, II-III ступенів - 190 робочих днів.

Структура навчального року включає орієнтовно 35 тижнів академічних занять та час на проведення навчальних екскурсій і навчальної практики, державної підсумкової атестації. Навчальні екскурсії проводяться для учнів 1-4 класів протягом 4 днів тривалістю не більше 3 академічних годин на день; навчальна практика та екскурсії для учнів 5-8-х і 10-х класів проводяться протягом 10 днів: у 5-6-х класах - по 3 академічні години на день, у 7-8 класах по 4 академічні години, у 10-х класах по 5 академічних годин на день. Необхідною умовою організації навчальних екскурсій і навчальної практики є дотримання санітарно-гігієнічних вимог та техніки безпеки.

Зміст та форми організації навчальних екскурсій і навчальної практики, а також час їх проведення, визначаються адміністрацією навчального закладу. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів дозволяється вносити корективи до термінів організації навчальних екскурсій і практики з урахуванням місцевих умов, специфіки навчального процесу та профілю навчальних закладів, потреб виробництва та інших чинників (зокрема, надолуження виконання навчальних програм у зв'язку з вимушеним призупиненням навчальних занять тощо). При цьому залишається незмінною загальна тривалість навчального року.

Навчальні екскурсії організовуються з метою формування в учнів уміння спостерігати за навколишнім світом, сприяння розвитку наукового мислення, інтересу до вивченого матеріалу, ознайомлення з культурно-суспільним надбанням нашого народу та людства, національними традиціями. При виборі об'єктів для проведення екскурсій слід враховувати Перелік комплексних навчально-тематичних екскурсій з учнівською та студентською молоддю "Моя країна - Україна", визначених краєзнавчих, географічних, етнографічних та історичних об'єктів і туристсько-краєзнавчих екскурсійних маршрутів, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки від 06.04.2006 № 286.
Екскурсії з учнями загальноосвітніх навчальних закладів можуть мати різну дидактичну мету та об'єкти. Екскурсії можуть бути випереджувальними і проводитися напередодні вивчення нової теми; тематичними - для поліпшення розуміння учнями певної теми або розділу; комплексними, що охоплюють широке коло питань основ наук і проводяться наприкінці вивчення розділу або навчального року з метою узагальнення знань та вмінь.

До початку проведення кожної екскурсії вчителю слід добре вивчити об'єкт, ознайомитися зі спеціальною літературою за темою екскурсії, правильно спланувати її проведення. У плані проведення екскурсії слід передбачити мету та дидактичні завдання, послідовність огляду екскурсійного об'єкту, завдання для учнів (спільні, групові або індивідуальні), використання екскурсійного матеріалу для подальшої роботи тощо. Проведення екскурсій може здійснюватися як професійним екскурсоводом, так і безпосередньо вчителем.

Напередодні екскурсії вчитель має ознайомити школярів із планом її проведення, поставити ряд запитань, відповіді на які учні повинні дізнатися під час огляду. З метою підвищення зацікавленості школярів екскурсією, сприяння розвитку в них ініціативи та самостійності можна запропонувати індивідуальні та групові завдання щодо вивчення окремих об'єктів, складання задач, збирання колекційного матеріалу, підготовки звітних матеріалів. Обов'язковою умовою проведення екскурсії є цільовий інструктаж учнів з техніки безпеки, правил поведінки під час переходу чи проїзду до місця екскурсії та її проведення відповідно до Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 01.08.2001 № 563 і зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 20 листопада 2001 р. за № 969/6160.

Під час огляду екскурсійних об'єктів учні повинні спостерігати, робити замальовки, записувати необхідні відомості тощо.

Підбиття підсумків екскурсій може здійснюватися залежно від віку школярів у різних формах:

Переглядів: 1482 | Додав: Marina | Дата: 03.03.2013 | Коментарі (0)

Лист МОНМС України № 1/9-141 від 26.02.2013Лист МОНМС України № 1/9-141 від 26.02.2013

Про завершення навчального року у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ  УКРАЇНИ

№ 1/9-141 від 26.02.2013 

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту АР Крим,
департаменти освіти і науки, молоді та спорту
(управління освіти і науки) обласних,  Київської та  
Севастопольської  місьдержадміністрацій

Про завершення навчального
року у спеціальних загальноосвітніх
навчальних закладах

2012/2013 навчальний рік у спеціальних загальноосвітніх школах (школах-інтернатах) для дітей, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку, навчально-реабілітаційних центрах, санаторних школах та школах-інтернатах закінчується у порядку, визначеному листом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 08.02.2013 № 1/9-92 «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році».

Відповідно до пункту 8.1. Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 18.02.2008 № 94, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27.02.2008 за № 151/14842, зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 23.11.2010 1116, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 09.12.2010 за № 1237/18532, від атестації звільняються учні (вихованці) спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для глухих дітей, зі зниженим слухом, сліпих, зі зниженим зором, з порушеннями опорно-рухового апарату, тяжкими порушеннями мовлення, затримкою психічного розвитку, розумово відсталих дітей; учні (вихованці) навчально-реабілітаційних центрів, а також учні загальноосвітніх санаторних шкіл (шкіл-інтернатів) для хворих дітей у період їх перебування  в цих закладах.

Учні (вихованці) вищезазначених закладів на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, можуть проходити атестацію у встановленому порядку. Особливості проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році визначені додатком 1 до листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 08.02.2013 № 1/9-92.

Якщо навчальні екскурсії та навчальна практика були проведені протягом навчального року в обсязі, визначеному інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України від 06.02.2008 № 1/9-61, учням спеціальних  та санаторних загальноосвітніх навчальних закладів може бути виданий документ про освіту безпосередньо після завершення навчальних занять.

Заступник Міністра Б. М. Жебровський

Джерело: МОНМС
Переглядів: 465 | Додав: Marina | Дата: 03.03.2013 | Коментарі (0)

Пошук
Календар
.
Архів записів
Погода
"Патріот"
...

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz